Ett nytt försök


Det är tisdag och en jäkla massa snö ute. Som vanligt är det ett tag sedan jag sist skrev men nu har jag nämligen köpt en bärbar dator vilket gör bloggningen tusen gånger enklare. Med andra ord, jag tänkte börja blogga igen. Haha, jag kan inte låta bli att bli full i skratt när jag läser den meningen då jag sagt samma sak en miljon gånger men aldrig gjort som jag lovat. Därför är detta inget löfte. En sak som jag dock ska försöka ändra på är min mängd av text. Jag är en jävel på att ordbajsa och skriva runt två sidor om helt meningslösa saker. Ungefär som jag gör just nu. Men, iallafall, jag ska försöka tänka på det och bli lite mer kreativ/generös på bildfronten. 

Just nu tänkte jag faktiskt inte uppdatera något speciellt utan bara berätta att det, förmodligen, kommer komma fler inlägg inom en snar framtid. Kanske tillochmed idag. Jag vet faktiskt inte. Jag gör alltid det jag känner för för stunden så ärligt talat vet jag lika lite som ni. 
Ni får dock ha en bra dag så hörs vi förhoppningsvis senare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0